még összesodorhat

Általa rájöttem valamire. Arra, hogy az élet sohasem áll meg. És, hogy mindig bízni kell, ha nagyon nehéz, akkor is. Sőt, akkor kell legjobban.
Tudom, hogy többet jelentett nekem, mint én neki, tudom, hogy megégettem magam és pár boldog pillanatért éveket cseréltem el… Mégis azt mondom, hogy megérte. Megismertem valakit, akivel jól éreztem magam, olyan érzéseket kaptam, amiket mással korábban soha nem élhettem meg.
Ma még nincs viszonzás. Talán nem is lesz… Én mégis úgy érzem, hogy egyszer még összesodor az élet… Valahol, valamikor…

Fotó. pinterest

Vélemény, hozzászólás?

