önzőség

A szeretet nem kér és nem követel. Ha igazán szeretsz valakit, akkor látod, hogy mi jó neki. És azt is felismered, ha te nem vagy az, akivel együtt kell lennie. Akkor és ott el kell hagynod, egyedül kell hagynod. Nem lehetsz önző, nem nézheted csak azt, hogy mi jó neked, hogy te mit szeretnél. Az most másodlagos, mert szereted. Az igazság pedig az, hogy te sem töltheted olyannal az idődet, akitől nem kapsz annyit, mint amennyit te adsz neki.

Az igazán őszinte és tiszta szerelemben, vagy szeretetben saját érdekeid elé helyezed a másikat és ha érzed, hogy nem te vagy a legjobb neki, akkor elengeded. Nem kötöd láncra őt és a saját boldogságodat is.Neki egyedül kell járnia az útját, önmagának kell felépülnie a régi sebeiből, egyedül akar küzdeni.

Szereted és éppen ezért elengeded a kezét, mert érzed, hogy nem boldog veled. Így pedig te sem lehetsz az. A dolgok ilyen egyszerűek.

Még akkor is, ha fáj.

önzőség” bejegyzéshez ozzászólás

    • Nekem nem olyan friss, de az elfogadás lassú folyamat, legalábbis nálam. A legnehezebb azt kimondani, hogy nem ő volt az igazi…Sokáig nem is mondtam, inkább meséket találtam ki, meg a körülményekre fogtam, hogy valahogy mentsem, amit menthetőnek gondoltam és hogy tovább tápláljam a reményt. Közben meg nem vettem észre, hogy a lehetőségek sorra mennek el az orrom előtt…

      • Hónapokkal ezelőtt nekem is az volt, aztán a végén már képes voltam odáig elmenni, hogy rossz tulajdonságokat aggattam az illetőre – csak hogy kiszeressek belőle. Jól becsaptam magam, őt meg magamra is haragítottam, mert látta azt, amit nem kellett volna neki. Illetve olvasta.
        (Azóta megfogadtam, hogy ha nagyon nem tudok objektíven gondolkodni, hűvös fejjel, akkor nem fogom azonnal a dühömet kiírni magamból. Sajnos az szavak éles fegyverek tudnak lenni és sebeznek…)

Vélemény, hozzászólás?

