Talált…

Kép

” Emberek kellenek nekem, akiknek szükségük van rám. Régebben azt akartam, hogy szeretetet adjanak nekem. Most megelégszem, ha én adhatok… Majdnem elégedett leszek!”

Sinclair Lewis: A Fő-utca

Talált…” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nagyon találó ez az kis idézet. Lehet, hogy azelőtt azért nem voltam boldog, mert mindig másoktól vártam a szeretetet és az odafigyelést.
    Aztán nemrég az élet kényszerített arra a felismerésre, hogy ha olyan embereknek adok, akiknek valamilyen szinten valóban szükségük van a szeretetre és arra, hogy meghallgassák őket, akkor jó érzéssel és elégedettséggel tölt el engem már pusztán az, hogy ott lehetek mellettük.
    (Azt hiszem, korábban kicsit önző voltam. Mindig úgy gondoltam, hogy járt nekem a figyelem…)

    • Én is tulajdonképpen mások figyelmétől és szeretetétől függtem,amíg nem kaptam jópár pofont, hogy rájöjjek, adni is kell. Aztán jött az az időszak, amikor csak adtam és adtam, és közben nem kaptam vissza a befektetett energiából semmit, vagy csak nagyon keveset. Igazad van, hogy olyan mellett lenni és meghallgatni, akinek szüksége van rá, jó érzés és fel tud tölteni energiával. De ahogy az idézetben is ott a “majdnem” szó, én is úgy gondolom, hogy oda kellene eljutni, ahol vissza is kapod azt a szeretetet és odafigyelést, amit te adsz másoknak. Bár ezt most ahogy leírtam, elég mesebeli helyzetnek tűnik… : )

      • Elképzelhető, hogy nemsokára én is úgy fogom érezni, ahogy azt te is leírtad. Egyelőre még nem látok semmi “eredményt”, de el kell telnie még egy kis időnek, mire le tudok vonni akármilyen következtetést.

Vélemény, hozzászólás?

