írhatnék neked

Kép

Az úgy volt, hogy szerettem volna írni neked. Valami őszintét, valami olyat, amit még nem mondtam el, valami olyat, amiről rám ismersz, valami olyat, amire felfigyelsz, amin keresztül belém látsz.

Aztán rájöttem, hogy nem létezel. Egy kép vagy, egy emlék, egy érzés, egy üres vászon, egy tükör. Bár az is lehet, hogy te én vagyok.

Néha kiáltanék, hogy láss végre és sokszor nem értem, milyen láthatatlan köpeny rejt el előled. Mert nem látsz. Sőt, előfordulhat, hogy nem is figyelsz. Vagy, ami még rosszabb, látsz, de nem vagyok elég érdekes a számodra és figyelmed tovasiklik rólam.

Neked írom, aki voltál már a szülőm, a testvérem, a barátom, az ismerősöm, a szerettem, a fiú a vonaton, a lány a blog mögött, valaki a liftben, valaki az ajtóban, valaki az utcán, valaki… Te.

U.i. Köszönöm, ha olvasol!

 

Fotó: pinterest

írhatnék neked” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Visszajelzés: Év végi összegző | tisztakék

  2. Én is örülök, valahogy olyan otthonos melegség van itt nálad, jól érzi magát az ember ha ide látogat. Én is szeretek benézni már egy ideje csak úgy, olvasgatni ezt azt. És hálás vagyok Neked a gondolatmegosztásért, a letisztult formákért, őszinteségért(?) pontos fogalmazásért, nem is tudom behatárolni, hogy miért. Egyfajta jó életérzésért, ami értelmet ad a dolgoknak..

Vélemény, hozzászólás?

