részem

Kép

 

Van valahol egy darab belőlem.

Hiányzik.

Elvitte.

Mostmár tudom, hogy menthetetlenül neki adtam és sosem fogom visszakapni. 

Jobb is így. Már nem tudnék vele mit kezdeni. Túl nehéz volt magammal vinnem és éreznem, hogy ott van. 

Viszont mivel kiharapott valamit belőlem, most a seb nehezen gyógyul és időnként még mndig belehasít a fájdalom.

Megmart, kikarmolta lelkemből a nyugalmat és én önként és boldogan hajtottam fejem megadásra. 

De cserébe én is megsebeztem. Már kezdi sejteni. Otthagytam a lenyomatom, fogam belemélyesztettem a puha húsba és amit rejteni próbált, arról most az idő tépte fel a fátylat.

Az idő nem gyógyít, de segít tisztán látni. Önmagunkat kell meggyógyítanunk.

De azt a részemet már nem kapom vissza soha.

 

Reklámok

részem” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nehéz ügy ez, amikor fáj és mérges vagy…. De én mindig igyekszem úgy gondolkodni, hogy tapasztalattal lettem több, nem pedig elvett belőlem valamit, nem lettem kevesebb. Szóval nem akarok úgy gondolni az egészre, hogy kevesebb lettem, nem, mert még ettől is erősebb lettem. Ettől függetlenül a harag segít, ez is egy fázisa a folyamatnak…

Vélemény, hozzászólás?

