Év végi összegző

Megtetszett Kincsesfüzet ötlete, miszerint minden hónap első bejegyzését összegyűjti és egy kis összegzést készít róluk. Ezúton is köszönöm az ötletet!

A Tisztakék blog egyenlőre rövid múltra tekint vissza, júniusban indítottam, de sok pozitív visszajelzést kaptam vele kapcsolatban, amiért nagyon hálás vagyok! 🙂

Image

Annyiban változtatom meg ezt a kis visszatekintőt Kincsesfüzetéhez képest, hogy minden hónapból azt a bejegyzést választom, amit a leginkább jól sikerültnek érzek.

Június- Csodabogaraknak, mert itt egy lányról írtam, aki elkezdte mesélni a történetét…

Július- kehely állapot, mert itt egy olyan lányról írtam, akivel megtanultam együtt élni…

Augusztus- Írhatnék Neked, mert ebben a hónapban csak Neked akartam írni…

Szeptember- kényelem és félelem, mert újra megjelentél és megláttam igazi valódat…

Október- Lecke a szeretetről, mert túlcsordultam és elfogytam…

November- újra el kéne képzelni, mert újra elkezdtem hinni…

December- bizonytalanok, mert jövőre is bátraknak kell lennünk.

A Tisztakék blog megtalálható a Facebook-on is, ha nem szeretnétek lemaradni jövőre sem a bejegyzésekről, lájkoljatok bátran! : )

Év végi összegző” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Visszajelzés: 365 | Ildiw's blog

Vélemény, hozzászólás?

