nálam járt a NetVax-csoport, avagy így lettem zugíró

Nemrégiben megkeresett a NetVax-csoport és készítettek rólam egy kis bemutatást! Ezúton is szeretném megköszönni az érdeklődést! 🙂

Itt találjátok az interjút: Felhők felett Tisztakék 

U.i. Érdemes őket követni, értékes írásokat, blogokat, zugírókat lehet megismerni általuk!

Reklámok

nálam járt a NetVax-csoport, avagy így lettem zugíró” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Van egy-két dolog, amit jobb nem tudni rólad, de ezt most gyorsan meg is magyarázom.

    Egy átlagos olvasónak te egy varázsszer vagy. Írsz egy bejegyzést, és az elrepít minket valahová, ahol nagyon jó lenni. Ez akkor a legizgalmasabb, ha nem tudjuk, ki a pilóta.

    A közszféra [talán csak a kifejezés] valahogy… nem is tudom, hogy mondjam… kiábrándító. Nem illik ahhoz az íróhoz, aki a csodát adja nekünk.

    Ezzel nem azt akarom mondani, hogy most hirtelen más szemmel nézek rád, de azt hiszem, hogy Tisztakék [legalábbis számomra] nem egy valós személy, hanem egy valóra vált álom. És az álmokat nem kell mindig megérteni. Ennél érthetőbben nem tudom elmagyarázni.

    Egészen különleges módon tudod elmesélni a világot, és ami e mögött van, az jóval több annál, mint ami egy ilyen másodosztályú interjúban bemutatható.

    Szerintem.

    • Az az érdekes, hogy pont ezen az egyetlen szón gondolkodtam, hogy használjam-e, vagy sem. Aztán arra jutottam, hogy a blogomon leírtakon túl azért valóság is vagyok és ha valaki erre kíváncsi, mesélek arról is.
      Sajnálom, ha az interjú esetleg csalódást okozott neked. Mindenesetre amiket most írtál rólam, a blogom eddigi kis történetének legszebb dícsérete volt! Köszönöm!

      • Igazán semmiség. 🙂

        Azért volt ebben egy kis személyes tapasztalat is.

        Régen írtam mindenfélét, amit az emberek szívesen olvastak. Aztán egyszer úgy döntöttem, hogy hadd hulljon le a lepel: elárultam, hogy pizzafutár vagyok, azzal keresem a kenyerem.
        Onnantól kezdve aztán jöttek a különböző megjegyzések és levelek, melyekben egyesek a munkám alapján kezdtek el minősíteni.

        Ma már mással foglalkozom, de a mai napig megkapom, hogy a “gépkocsivezetés nem szakma, azt bárki tudja csinálni”. Mindezt egy olyan poszt alá, ami a társadalom problémáiról szól, nem pedig rólam.

        De amikor az üzlettel kapcsolatban árultam el részleteket, amibe itt Írországban belevágtam [majd bele is buktam], akkor is érkeztek ítélkező és becsmérlő szavak, mondatok.

        Azt hiszem, hogy az olvasóknak néha jobb, ha nem tudják, kit olvasnak. Nem tudom, mit változtat a dolgon, ha fény derül az író személyére [erről már te is írtál; magasság, hajszín, nemi hovatartozás, egyebek], de úgy látszik, hogy sokan szeretik összemosni a dolgokat.

        Hidd el, ha most azt mondanád, hogy a NAV ellenőre vagy, írhatnál te bármilyen csodaszép bejegyzést, néhányan képtelenek lennének elvonatkoztatni, és automatikusan “korrupt” besorolásba esnél.

        Ami az interjút illeti: illetlenség lenne, ha most elkezdeném fikázni, de szerintem belőled sokkal többet is ki lehetett volna hozni. Az egész inkább egy fiókban felejtett fércműnek tűnik, semmint egy személyiséget bemutató kérdezz-felelek játéknak.

        • Így, hogy a korábbi tapasztalataidat is leírtad, új színben látom a hozzászólásodat. Tudom, hogy könnyen összemoshatnak az emberek ezt meg azt, aminek valójában nem sok köze van egymáshoz, meg nem is igaz. De azért ez a blog nem rendelkezik akkora olvasottsággal, hogy ezekkel a plusz információkkal megzavarnám a létét. Bár aztán, lehet, hogy neked lesz igazad. Majd kiderül.

          Én nem minősítem a rólam készült interjút. Örülök minden pozitív érdeklődésnek és figyelemnek, amit a blogom kap.

Vélemény, hozzászólás?

