gyakorlat teszi

a0dd763c8b907e78397478eaa33a3c79

Rengeteget gyakoroltam azt, hogy ha kimondom a neved, vagy ha rád gondolok, ne ránduljon meg az arcom és a tekintetem se áruljon el. Aztán azt is gyakoroltam, hogy egyre kevesebbszer és lassan egyáltalán ne mondjam ki a neved. Azt hiszem, sikerült. Nincs már jel, ami látni engedné az egyre ritkábban megcsúszó gondolatokat.

Gyakoroltam nem gondolni rád. Gyakoroltam a felejtést és az összehasonlítgatás mellőzését. Már vizsgáztam is a tanultakból és ha nem is jelessel, de egy erős négyessel átmentem.

Nem fáj és nem tátong az űr betöltetlenül, álmokat nem szövök a múlt különlegességéről. Bár néha, amikor senki nem figyel és én sem számítok rá, egy furcsa és megmagyarázhatatlan érzés még átsuhan rajtam. És én ilyenkor néhány pillanatra rád gondolok. De ne félj, ezek a momentumok egyre ritkábbak és gazdátlanul hamar elúsznak, én pedig egy mosollyal az arcomon egy másik pillanatba lépek…

fotó: pinterest

gyakorlat teszi” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

