ha eltűnnék

32b53964495f2cc6429dc4d007c4651a.jpg

Hol is kezdjem? Talán ott, hogy változom. Folyton. Ahogy te is és mindenki más is. Eközben pedig egymás mellé kerülünk. Hatunk egymásra. Megmozdítunk egymásban valamit. Tovább ösztönzünk a változásra, néha meg segítünk megérteni a pihenők fontosságát, vagy a mélységek súlyát. Tudod, amikor a sok újdonság után meg kell állni és várni, amíg feldolgozod a történteket. Jót és rosszat egyaránt. Ezt az időt sokszor sajnáljuk magunktól, pedig fontos. Nélküle nincs fejlődés és továbbhaladás. Csak egy helyben járás, meg körbe-körbe rohangálás van.

De létezik az az eset is, amikor lenn kell lenned kicsit. Amikor meg kell tapasztalnod, milyen az, ha nem sikerül. Vagy másképp sikerül, mint az elvárásaid színezte álomban. Amikor engedsz a csábításnak és alámerülsz. Elengedsz, elengeded önmagad egy kis kitérőre. Sokáig azonban nem fogod jól érezni magad így… Én nem is olyan régen magamat rántottam egy olyan helyzetbe, ahol nem éreztem kényelmesen, otthonosan és jól magam hosszú idő után sem. Szándékosan tettem és én tettem. Nem hibáztatok mást a döntésemért.

Ekkor olyan emberekkel vettem körül magam, akik “segítettek” konzerválni ezt a helyzetet és megpróbáltak ott tartani, ahova magam lehúztam. Talán direkt kerestem őket, talán én voltam az, aki ezt így akarta. Érezni, hogy rossz, érezni, hogy fáj. Mindenhez lehet társat találni.

Valami aztán teljesen eltörött és szükségem volt a változásra, mint amikor elfogy körülötted az oxigén és neked ki kell rontanod onnan friss levegőért. Vagy amikor a fák között meglátod az átszűrődő napfényt és már csak azt veszed észre, hogy visz a lábad egyre gyorsabban a fény felé.

A szabadulás együtt jár azzal is, hogy azok életéből egy csapásra eltűnsz, akik ott lenn veled voltak és megpróbáltak ott tartani. Valószínűleg nekik is szükségük volt egyfajta visszacsatolásra, amit te jelentettél, és azt gondolhatták, hogy ha te is ott vagy, akkor az ő problémájuk kevésbé lesz súlyos. Az energiáidon éltek. Te pedig hagytad, mert büntetted magad ezzel.

Ők úgy érezhetik, hogy eltűnsz és nagy valószínűséggel nem értik, mi történt veled. Nem értik, mi késztetett változtatásra. Olyan fordulatra, amikor egyik pillanatról a másikra megpördülsz és nem nézel vissza többet. Néha csak a gyökeres és drasztikus változások képesek segíteni és kirántani a mélyből.

Azoknak, akik odalenn voltak és húztak, üzenem, hogy nem is tűntem el igazán, csak azok elől, akik számára eddig sem léteztem.

Nem szerettem magam ott, nem szerettem magam köztetek.

fotó: pinterest

ha eltűnnék” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nekem is vannak emlékeim hasonló szituból. A drasztikus változás pedig jó,mert nem enged vissza csúszni a gödörbe. Nálam az volt eddig a leg drasztikusabb döntés,amikor “leváltam” róluk és másik városba költöztem. Viszont nem tünk elégségesnek,amiből kifolyólag másik országba is költöztem,majd kis idővel később európának is hátat fordítottam. Most jobb. Afrika az más. Itt minden más. Valóban néha az a legjobb megoldás,ha elhagyjuk a komfortzónánkat. Nem volt könnyű,de megérte. Minden változás fájhat a bizonytalanság és az aggódás miatt,de elmúlik. Nekem elmúlt. Nem bántam meg,egyetlen percre sem.

    • A másik városba költözés nálam is megvolt, de te azt hiszem nagyobbat léptél. Tényleg a drasztikus változtatás az, amit meg kell tennünk ilyenkor magunkért, az első lépés megtétele után pedig már visz az új áramlat. Én sem bántam meg a váltást visszanézve sem, hallgatni kell a belső énünkre. Örülök, hogy írtál és üdvözlet Afrikának! 😉

  2. Ha eltűnnék, azt sokan észrevennék, de azt hiszem, szinte senkinek nem hiányoznék igazán. Lennének, akik az egójuk miatt vissza akarnának hozni, de azt hiszem, éppen előlük menekülnék… Majd ha lesz rá pénzem, akkor nekem is meglesz a másik városba költözés…

Vélemény, hozzászólás?

