3 éves a tisztakék

photo-1432821596592-e2c18b78144f.jpg

Máris, vagy még csak 3 éve írom a tisztakéket? Mennyi idő után számít rutinos bloggernek az ember? Blogger vagyok-e egyáltalán?

Hadd kezdjem azzal, hogy nagyon örülök annak, hogy lett ez a blog. Ez a valami, ami már-már kibuggyant belőlem kezdetben, aztán mára kicsit megfontoltabbá vált. Alakul a szerepe az életemben, de a jelentősége töretlen 3 éve.

Írok. Találtam egy felületet, ahol leírhatom, amit szeretnék, amit le kell írnom, amit akarok. Úgy, ahogy akarom. Egy szelete ez a szabadságnak. Csodabogár vagyok, de szerencsére nem vagyok egyedül ezzel.

Sosem hittem magamban eléggé, ahhoz, hogy ki merjem, mondani: író leszek, író vagyok. Túl nehéz szavak ezek még mindig. Még forgatom és ízlelgetem magamban őket, de az is lehet, hogy megvárom, amíg Erzsi néni azt mondja, hogy a gyémánt már nem olyan csiszolatlan, mint régen…

Egyébként nem tartom magam klasszikus bloggernek. Nem jelentkezem napi szinten írással, a hétköznapjaim apró részleteit sem tárom az olvasók elé, nem vagyok véleményvezér, nincs szponzorom, nem hirdetek nyereményjátékokat és nincsenek kiugró statisztikai adataim sem az olvasottságomról.

Mielőtt azonban túl sokat írnék arról, hogy mi az, ami nem vagyok és mi az, amim nincs, azt azért el kell mondanom, hogy valamim mégiscsak van: ti, akik olvastok. Hatalmas pozitív visszacsatolás és energia nekem az, hogy vagytok. Követnek olyanok, akik gyakorlatilag a blog indulása óta figyelemmel kísérnek, de egyre többen vannak, akik kisebb-rövidebb ideje olvasnak. Ami pedig a legmeglepőbb a számomra, hogy mennyi visszajelzés érkezett az olvasóktól már eddig is: sok-sok tetszik, hozzászólások, interjúk, üzenetben, emailben történő megkeresések, ahol személyes történeteket osztottak meg velem, vagy éppen véleményt, szakmai tanácsot kértek. A blogger együttműködésekről nem is beszélve, ami reményeim szerint a közeljövőben is gyarapodni fog. Hihetetlen élmény ez olyasvalakinek, aki egyszercsak leült a wordpress elé és a villogó kurzor után szabadon írni kezdett. Nem tudtam, mi sülhet majd ki abból, hogy blogot vezetek, de sokkal több jót kaptam általa, mint amire számítottam.

Hálás vagyok, hogy olvastok és hálás, mert erőt adtok a folytatáshoz. Köszönöm!

A blog Facebook oldalán is megtaláltok, vagy a tisztakekblogja@gmail.com címre is írhattok továbbra is.

fotó: Unsplash

 

3 éves a tisztakék” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

